Postul meu de 3 zile

0

În mod normal mănânc o dată pe zi, asta pentru că îmi place din tot sufletul să mănânc și îmi permit să am o masă de rege, fără să mă fac șapte pe opt. Ba chiar am slăbit de la 96 la 80kg, am scăpat de ficatul gras, etc. (bine, am exlus evident orice urmă de carbohidrați cu eliberare rapidă)

Fac asta de vre-un an, așa că nu mai îmi e foame prea des, iar atunci când îmi e o păcălesc cu un pic de unt, care face un pansament gastric dar nu ridică insulina, care ar bloca procesul de consum de grăsime din șunci (pentru cei care au frisoane reci când se gândesc la gastrită).

Am încercat și câteva posturi de 2 zile și le-am parcurs cu ușurință. Ca măsuri de protecție (pt. acid uric și carență de săruri) am folosit oțet de cidru și sare cu potasiu (cu moderație).

După revelion am băgat-o pe mânecă; am dat iama într-un cozonac și l-am mâncat, pe tot, de parcă ar fi fost ultimul cozonac de pe planetă. Bine, recunosc, am făcut și pauză de la post câteva zile în care am mâncat ca termita. Cântarul a început să țipe: Dă-te joc că mă omori! Am ajuns la 85, 6kg, în viu!

Am decis să iau măsuri așa că am ținut un post de 3 zile, doar cu apă. Seara am făcut plimbări lungi în frig (8km), am patrulat cartierul cu geaca descheiată, da, eu eram! La sfârșitul celor 3 zile am ajuns la 82,1kg.

Asta a fost introducerea! :)))

M-am hotărât să scriu postarea asta pentru că am constatat că făceam ceva prost, în speță revenirea la mâncat. Dat fiind că alimentația mea keto îmi pria destul de bine nu consideram necesar să schimb ceva pentru prima masă, de după post prelungit! GREȘIT!

Cum cred acum că ar trebui făcut, prin prizma experienței proprii:

  1. Prima masă de grăsime, cu niște ulei de măsline sau avocado, unt, unt de cocos, etc.
  2. A doua masă keto carnivoră, dar cu un volum mic, nu ca și cum n-am mai fi mâncat de 3 zile :)). De ce carnivor? Pentru că e cel mai blând cu sistemul digestiv. (Cei care aveți probleme cu digestia puteți probabil să rezolvați multe din ele cu regim carnivor.) Plantele sunt mult mai păcătoase că fermentează și sistemul digestiv e relaxat după post, nu o vede venind. Aș merge pe somon sau ton, mă gândesc că sunt cel mai ușor de digerat.
  3. Punerea în funcțiune fiind realizată la următoarea masă puteți reveni la alimentația pe care o preferați.

Thomas DeLauer a făcut un video despre asta dar, nemernicul, l-a încărcat după ce am aterizat în copac, halind o salată mare cu toate plantele din manual :))

Postul prelungit este foarte util pentru autofagie, un proces în care corpul face un fel de curațenie de paște, eu de data asta îl făcui pentru autodesșuncolie. E indicat să nu abuzați de el și să vă faceți analizele înainte, să nu aveți vreo carență.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here